Тема. Що є справедливим? |
ЖОРСТОКІСТЬ СЕРЕД ШКОЛЯРІВ |
МИ - ЄВРОПЕЙЦІ: РЕАЛЬНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ (урок-спілкування для учнів 10-11 класів) Мета та завдання: поглиблення знань учнів про Європейський Союз; формування в учнів європейських цінностей, розуміння основних принципів толерантності, міжкультурного діалогу, демократичних перетворень та поваги до верховенства права; виховання поваги до національних, культурних надбань та української ідентичності в родині європейських народів; розвиток громадянської позиції та причетності до європейських цінностей. |
Тема. Родина: ми і наші діти. Мета: 1. Звернути увагу батьків на значення слова «сім’я» в житті їх та їхніх дітей. 2. Розкрити роль та переваги родинного виховання дітей-підлітків, звернути увагу на особистий приклад батьків у формуванні особис-тості та життєвих цінностей школярів. 3. Продовжити роботу по формуванню у батьків педагогічних умінь і навичок. |
Тема. Темперамент дитини. |
Ведучий. Добрий вечір, дорогі друзі! Вітаю всіх, хто зібрався у цьому залі. Незабаром Новий рік |
Мета: сприяти відновленню історичної пам'яті про голодомор 1932-33 років, формувати в учнів повагу до минулого України, до людей, які пережили страшне лихоліття голодомору, виховувати громадянську свідомість, почуття співпереживання. |
Сценарій заходу присвяченого до Міжнародного жіночого дня 8 Березня «Кажуть, що на світі все від жінки» |
"Ніхто не забутий, ніщо не забуто" |
Святково вбрана зала, що імітує українську хату, біля печі на лаві сидить бабуся з онуками. Бабуся розповідає Марійці та Петрику казку, що супроводжується ляльковим театром: |